Danmark – Information

Informations begrænsede udsyn

5 november 2014

Link: http://arbejderen.dk/l%C3%A6serbrev/informations-begr%C3%A6nsede-udsyn

Folk, der er modstandere af fx krig, har svært ved at komme til orde i Information.

Debatredaktør Espen Fyhrie har igen slettet mine indlæg om Syrien og Ukraine, og har nu helt frataget mig min grundlovssikrede ret til at ytre mig.

Det blev for meget for ham, da jeg den 21. oktober i hovedtrækkene gentog mit indlæg om, at Assad ifølge FN har ret til at bekæmpe væbnede oprørere. Det ville enhver regering gøre

 

Information og ytringsfriheden

12 november 2013

Link: http://www.garps-verden.com/2013_11_01_archive.html

DKs GRUNDLOV

…. men selv efter nedenstående alen lange diskussion med redaktionen på Information er det stadig uklart, hvad der udløste aktionen fra avisens side, og hvad der derfor kan udløse den næste?
Er det …., og/eller er det …. – der medfører sanktioner?
Jeg aner det stadig ikke, også fordi redaktionens begrundelse glider gennem debatten. I starten ….., men så indfører Espen Fyhrie …., og til slut …., der udløser sanktionen, selv om dette slet ikke er omtalt i Spille reglerne!

Information driver censur

14 april 2012

Link: https://www.180grader.dk/Politik/information-driver-censur

Information driver censur.

Information nøjes nu ikke med at slette indlæg fra brugere, men driver tilsyneladende nu målrettet censur med fokus på liberale synspunkter ….

Skriv et svar

